‍ پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز حاکمیت ارزش های معنوی در جامعه
‍ پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز حاکمیت ارزش های معنوی در جامعه
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پيروزي انقلاب اسلامي سر آغاز حاكميت ارزش هاي معنوي در جامعه است، گفت: دهه فجر مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ سربلندي و عزت ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهرایلام، سردار “دلاور القاصی مهر” در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام اظهار داشت: هدف و انگیزه مردم ایران از انقلاب اسلامی، نابودی ظلم، استبداد و استکبار، برپایی حکومت عدل الهی، اجرای احکام اسلامی به عنوان “معروف”، و جلوگیری از وابستگی به بیگانگان به عنوان “منکر” بود که همان انگیزه و هدف امام حسین علیه‏السلام از قیام عاشورا به شمار می‏آمد.

وی انقلاب اسلامی را منادی آزادیخواهی و استقلال طلبی در جهان و اسوه تمامی ملت های آزاده در اقصی نقاط گیتی دانست و گفت: وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه های مختلف رمز دوام و ثبات این انقلاب است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز به ثمر نشسته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پیروی از ولایت و ایستادگی و مقاومت، تنها راه دفاع از اسلام و حفظ دستاوردهای انقلاب است.

سردار القاصی مهر، پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین واقعه عصر حاضر عنوان کرد و گفت: کارکنان انتظامی تا آخرین قطره خون و با ایثار و فداکاری در کنار مردم و پشتیبان ولایت فقیه بوده و اجازه کوچکترین تعرض به دشمنان اسلام را نخواهند داد.

وی گفت: باید برکات و دستاوردهای انقلاب به نسل های آینده منتقل شود ، و مسئولان باید در این حوزه با نشر ارزش ها و حقایق انقلاب، اجازه ندهند تا دشمنان، جوانان این مرز و بوم را به انحراف بکشانند.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس