۹۸۵ هزار نفر‌ساعت‌ کار بدون‌حادثه در شرکت گاز استان ایلام ثبت شد
۹۸۵ هزار نفر‌ساعت‌ کار بدون‌حادثه در شرکت گاز استان ایلام ثبت شد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در طول سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۸۵ هزار نفر‌ساعت کار بدون‌حادثه در این شرکت انجام شده است، گفت: با انجام کارهای پیشگیرانه و رعایت قوانین HSE، خوشبختانه تاکنون حوادث ناتوان کننده‌ای برای کارکنان این شرکت رخ نداده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس‌اللهی” افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی HSE، ارزیابی ریسک فعالیت‌ها و اقدامات کنترلی، بازدید و ممیزی، خرید و تحویل تجهیزات حفاظت فردی، اجرای ماده ۲۸ در قرارداد‌های صنعت نفت، تنها بخشی از اقدامات برای جلوگیری از کاهش حوادث کارکنان بوده است.
وی ادامه داد: پروژه‌های انجام شده از جمله تجهیز صد در صدی ساختمانهای تحت مالکیت این شرکت به سیستم های اعلان حریق، انجام پروژه تحلیل وضعیت ایمنی موجود و شناسایی نقاط قابل بهبود، بروز‌رسانی سیستم‌های مدیریتی و غیره بخشی دیگر از اقدامات بارز در راستای پیشگیری از حوادث کارکنان و تاسیسات بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان از افزایش تعداد پروانه‌های کار صادر شده در طول سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار داشت: در طول سال گذشته یکهزارو ۱۴۲ مورد مجوز صدور کار (پرمیت) صادر شده است.
شمس‌اللهی تصریح کرد: در اجرای ضوابط، راهنما‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملّی گاز ایران برای مجوزهای کار بازنگری شده، آموزش و تهیه نسخ جدید انجام شده و نیز تهیه نرم‌افزار و دستگاههای گاز‌سنج در طول سال‌جاری در دستور کار قرار دارد.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : پایگاه خبری جزمان