۹۰۰ میلیارد تومان برای تونل کبیرکوه و آبرسانی به ملکشاهی اختصاص یافت
۹۰۰ میلیارد تومان برای تونل کبیرکوه و آبرسانی به ملکشاهی اختصاص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیارد برای تونل کبیرکوه و ۴۰۰ میلیارد تومان برای دو پروژه آب‌رسانی ملکشاهی و محور کنجان‌ چم اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ «امین دوست‌ محمدی» با اعلام این خبر افزود: پروژه‌های دور اول سفر رئیس جمهور که دارای مانده تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور می‌باشند، تعداد ۲۱ پروژه با مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: برای دو پروژه آب‌رسانی به ملکشاهی و پروژه تکمیل محور کنجان‌چم در مسیر ایلام- مهران که دارای مجوز ماده(۵۶) بوده از طریق بانک ملی و با استفاده از منابع اوراق مشارکت، هر کدام به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان و در مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان در دست‌ اقدام می‌باشند.

دوست‌محمدی تصریح کرد: برای پروژه تکمیل تونل کبیرکوه نیز از طریق بانک تجارت برای استفاده از منابع اوراق مشارکت، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اقدام می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: در مجموع با تعامل موثر سازنده استاندار ایلام با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های فوق‌الذکر تامین شد که علاوه بر سه پروژه فوق‌الذکر، می‌توان به بیمارستان ملکشاهی، راه دسترسی به بیمارستان رازی و تکمیل ورزشگاه شهدای چوار نیز اشاره کرد.

  • نویسنده : الهام مهدیان