۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام به ثبت رسید
۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام به ثبت رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۸ مورد جدید از ابتلا به کرونا در استان گزارش شده است، گفت: رعایت نکات بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید مورد توجه مردم استان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، دکتر “محمد کریمیان” ظهر امروز(۱۷ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۵۸ نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است، ابراز کرد: خوشبختانه در ۴ روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

کریمیان با بیان تا کنون ۵۴ نفر  بر اثر ابتلا به کرونا در استان ایلام فوت کرده اند، یادآور شد: مردم استان باید خطر ابتلا به کرونا را همچنان جدی بگیرند و از ترددهای غیر ضروری در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام بیان کرد: هم استانی های عزیز باید همچنان  به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند تا شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم که بهترین راه مهار و ریشه کنی این بیماری، قطع زنجیره انتقال آن است.

دکتر محمد کریمیان خاطرنشان کرد: شرکت در طرح غربالگری سلامت با شناسایی افراد  مبتلا نقش مهمی در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا دارد و از مردم عزیز هم استانی درخواست می شود که در صورت داشتن علائم، حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

  • نویسنده : الهام مهدیان