۸ مورد ابتلای جدید به کرونا در استان ایلام
۸ مورد ابتلای جدید به کرونا در استان ایلام
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این استان به تعداد ۴۸۸ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، دکتر “محمد کریمیان” ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است، ابراز کرد:  تا کنون ۵۱ نفر در استان ایلام بر اثر ابتلا به کرونا  فوت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: تا کنون ۳۴۱ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

کریمیان افزود: بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به شهرستان ایلام با ۲۳۴ است و شهرستان های ایوان با ۷۲ نفر، مهران با ۴۳ نفر، دهلران با ۲۳ نفر، آبدانان با ۲۷ نفر، دره شهر با ۲۰ نفر،چرداول با ۲۰ نفر، ملکشاهی با ۱۷ نفر، سیروان ۱۳، بدره با ۱۳ نفر و هلیلان نیز با ۶ نفر در رتبه های بعدی از نظر تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارند.

کریمیان با تاکید بر تداوم رعایت اصول بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از سوی شهروندان، خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و همراهی عموم مردم شریف استان و رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری، ان شاالله بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع کنیم.

  • نویسنده : الهام مهدیان