۸۵ درصد مراجعین از برخورد قضات و کارکنان قوه قضاییه رضایت کامل دارند
۸۵ درصد مراجعین از برخورد قضات و کارکنان قوه قضاییه رضایت کامل دارند
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: در نظر سنجی مردمی از عملکرد قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ ، ۸۵ درصد از مراجعین به دادگستری از برخورد قضات و کارکنان قوه قضاییه رضایت کامل داشتند و بحمدالله دادگستری استان از این حیث در رتبه دوم کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «عمران علی محمدی» در جلسه شورای معاونین دادگستری استان ایلام با بیان این مطلب اظهار داشت: نظارت و بازرسی های دوره ای مسئولین قضایی استان در عملکرد مثبت حوزه های قضایی  بسیار موثر بوده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری (دامه ظله العالی ) در دیدار با مسئولین قوه قضاییه در ششم تیرماه امسال ضمن تقدیر از اقدامات بسیار مهم قوه قضاییه در سراسر کشور فرمودند: قوه قضاییه ستون محکم و از دستگاه های سرنوشت ساز کشور است.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به این نکته که از توان و فکر قضات جوان باید استفاده شود، عنوان کرد: در صدد دادرسی تمام الکترونیک و بدون کاغذ هستیم و یکی از قضات توانمند در این زمینه را مامور این کار کرده ایم.

عالی ترین مقام قضایی استان بیان داشت: ۳۴۲ هکتار از اراضی ملی که توسط افراد سودجو تصرف شده بود خلع ید و به دولت واگذار شد.

وی با بیان اینکه قضات و کارکنان باید روحیه جهادی و انقلابی  داشته باشند و شبانه روز در خدمت جامعه و امنیت روانی مردم باشند، گفت: مبارزه با فساد اقتصادی، اجتماعی و اداری از اولویت های دستگاه قضایی استان است و دستگاه قضایی استان خود را مکلف به تامین آزادی های مشروع مردم، حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع می داند.

علی محمدی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی سریع و دقیق به پرونده های مسن و معوق در دستور کار دستگاه قضایی استان است و به طور جد آن را پیگیری می کنیم.

  • نویسنده : الهام مهدیان