۷۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در ایلام به ثبت رسید
۷۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در ایلام به ثبت رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تاکید حدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط هم استانی های عزیز، گفت: ئر شبانه روز گذشته ۷۲ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان ایلام ثبت شده است.

به گزارش پایگاه  خبری سپهر ایلام، دکتر :”محمد کریمیان” ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد سه هزار و ۵۸۴ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در ایلام ثبت شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ثبت شده و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا هم تا این لحظه ۱۱۰ نفر است.

کریمیان عنوان کرد: از پنج مورد فوتی امروز دو مورد مربوط به ایلام، یک مورد چرداول، یک مورد دره شهر و یک مورد هم در شهرستان آبدانان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه استفاده اصولی از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات مهمترین توصیه‌های بهداشتی برای در امان ماندن از خطر مبتلا شدن به کرونا است، عنوان کرد: گروه‌های آسیب پذیر از جمله مادران باردار، سالمندان، افراد دیابتی، افراد دارای پرفشاری خون، بیماران سرطانی، قلبی عروقی، ریوی، و … بسیار بیشتر از سایر گروه‌ها در معرض خطر هستند.

  • نویسنده : الهام مهدیان