۵۵ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری های کارزان واریز شد
۵۵ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری های کارزان واریز شد
بخشدار کارزان از واریز بیش از ۵۵ میایارد ریال از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری های روستاهای زیر مجموعه این بخش خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و بهای خدمات دهیاری ها به حساب دهیاری های این بخش واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ «اسد میرزابیگی» با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این بخش دارد، افزود: تعداد ۲۸ روستا با ۱۵ دهیاری زیر مجموعه بخش کارزان هستند که در زمینه های مختلف از جمله عمران روستایی، آسفالت، سنگ فرش و غیره توجه ویژه ای شده است که برای جامعه هدف قابل لمس است.

وی با اشاره به اینکه از این مبلغ بیش از ۵۰ درصد آن از محل خدمات عمرانی روستاها توسط دهیاری ها هزینه شده است، اظهار داشت: این خدمات شامل آسفالت، سنگ فرش، جدول گذاری، تسطیح، خاکبرداری، شن ریزی، احداث پل، دال بتنی و ایمن سازی، نامگذاری معابر و غیره بوده است.

بخشدار کارزان با بیان اینکه از این مبلغ ۱۰ درصد آن در حوزه بهداشت عمومی شامل جمع آوری و دفن زباله، تهیه و نصب سطل زباله و غیره هزینه شده است، تصریح کرد: توجه به بهداشت عمومی روستاها یکی از ضروریات است و در این راستا اقدامات قابل قبولی انجام شده که خوشبختانه در روستای این بخش، تمامی زباله ها از طریق دهیاری ها جمع آوری می شود.

میرزابیگی با اشاره به اینکه انجام خدمات عمران روستایی در روستاهای بخش کارزان تا پایان سال جاری ادامه دارد، تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار کار زیباسازی مبلمان روستایی، اصلاح کوچه و خیابان های اصلی مناطق روستایی ادامه خواهد داشت و دولت در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح هادی روستاهای این بخش توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان انجام شده و یا در دست اقدام است، اظهار داشت: در طول ۲ سال گذشته تاکنون اقدامات قابل قبولی در زمینه طرح هادی روستاها انجام شده که این امر باعث رضایتمندی مردم شده است.

  • نویسنده : الهام مهدیان