۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد تومان در شهرستان مهران در حال اجراست
۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد تومان در شهرستان مهران در حال اجراست
استاندار ایلام از اختصاص سه هزارو ۳۶۳ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان مهران خبر داد و گفت: ۴۵ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۱۵ میلیارد تومان در شهرستان مهران در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “حسن بهرام نیا” عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهران با اعلام این خبر، اظهار داشت: از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری ۱۷ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال برای شهرستان مهران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از محل متمم دوم سفر ریاست محترم جمهور شش پروژه با اعتباری معادل یک هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال به شهرستان مهران اختصاص یافته است.

استاندار ایلام اضافه کرد: از محل اعتبارات اربعین ۲۰ پروژه با اعتباری معادل یک هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال به شهرستان مهران اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: در مجموع سفر ریاست جمهور به استان، اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی و اعتبارات اربعین، اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۵ میلیارد تومان برای شهرستان مهران در نظر گرفته شده است.

بهرام نیا گفت: در شهرستان مهران ۱۱۶ پروژه عمرانی شامل پروژه‌های ملی و استانی با مجموع اعتبار سه هزارو ۳۶۳ میلیارد تومان در دست اجرا است.

  • نویسنده : الهام مهدیان