۴۵۰ منزل مسکونی خانواده‌های محروم ایلام گازکشی می‌شود
۴۵۰ منزل مسکونی خانواده‌های محروم ایلام گازکشی می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه با کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی استان ایلام، هزینه گازکشی داخلی منازل ۴۵۰ خانوار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی از سوی شرکت گاز استان پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس اللهی” با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوده است، افزود: خانوارهای استفاده کنندگان از این طرح می‌بایست فاقد اشتراک قبلی گاز بوده و تحت پوشش نهادهای حمایتی مذکور باشند.
وی با اشاره به اینکه این افراد پس از تأیید و معرفی از سوی نهادهای حمایتی و اخذ استعلام از سامانه امور مشترکین شرکت گاز مبنی بر نداشتن اشتراک قبلی گاز یا استفاده از امتیاز رایگان اشتراک‌پذیری گاز، مشمول پرداخت هزینه گازکشی داخلی منازل حداکثر به مبلغ ۶۰ میلیون ریال می‌شوند، اظهار داشت: طی این تفاهمنامه عملیات اجرایی گازکشی داخلی منازل بر عهده نهادهای حمایتی می‌باشد که پس از بررسی اسناد مالی و تأیید صحت آنها، هزینه آن به حساب نهاد معرفی کننده واریز می‌شود.
شمس‌اللهی ادامه داد: طبق لیست ارسالی خانوارهای معرفی شده از سوی نهادهای حمایتی، ۱۶۴ خانوار تحت پوشش بهزیستی و ۲۸۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره)استان ایلام جهت پرداخت هزینه گازکشی مشمول خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان از آغاز عملیات اجرایی گاز کشی به داخل منازل خانواده‌های مشمول توسط دو نهاد مذکور در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در مجموع برای گازکشی به منازل خانوارهای محروم استان، مبلغ ۲۷ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز و مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در قالب تفاهمنامه مذکور مصوب شده است که همزمان با میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.
شمس اللهی به ارائه خدمات گازکشی به واحدهای مسکونی خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد و بهزیستی استان بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی جامعه هدف، افراد را به این شرکت معرفی می‌کنند.
وی افزود: شرکت گاز استان ایلام طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در طول چند سال گذشته تاکنون، انجام اشتراک‌پذیری و واگذاری اشتراک گاز به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی را بصورت رایگان واگذار نموده و این موضوع همچنان استمرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: این مجموعه خدمات ارزنده‌ای در راستای گازرسانی به مناطق محروم و روستایی استان ارائه نموده که خروجی آن رضایتمندی عمومی جامعه هدف را فراهم کرده است.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام