۴۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد شد
۴۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد شد
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: سال گذشته چهار هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “قنبر موسی نژاد” ظهر امروز یکشنبه در دیدار با مدیر و معاونان سرپرستی یکی از بانک‌های عامل استان ایلام گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان، نیازمند همکاری دستگاه‌ها و خصوصاً بانک‌های عامل این استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود چهار هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است گفت: امسال با اینکه با کمبود منابع مواجه هستیم اما نظر به اهمیت و ضرورت اشتغالزایی برای نیازمندان و توانمندسازی آنان، ایجاد فرصت‌های شغلی افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با تقدیر از همکاری بانک‌های عامل استان ایلام در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد گفت: این بانک سال گذشته با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به همه تعهدات خود در زمینه تخصیص منابع اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد عمل کرده است و ما از همکاری‌های خوب این بانک در این زمینه سپاسگزاریم.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های نیازمند است گفت: همکاری بانک‌ها در زمینه تخصیص منابع یکی از مهم‌ترین ضروریات در تحقق این مهم خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در پایان تأکید کرد: با توجه به شرایط دشواری که به دنبال بیماری کرونا برای مردم و خصوصاً قشر مددجو و نیازمند ایجاد شده است گفت: ایجاد آرامش نسبی برای این خانواده‌ها و کاستن از مشکلات آنان از برنامه‌های کمیته امداد بوده که یکی از لازمه‌های تحقق این موضوع ایجاد اشتغال برای آنان است.

  • نویسنده : الهام مهدیان