۱۸۰ پایگاه بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره در کرمانشاه مستقر می شوند
۱۸۰ پایگاه بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره در کرمانشاه مستقر می شوند
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در روز عید سعید فطر ۱۸۰ پایگاه بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره از هم استانی های عزیز استقرار می یابند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام از کرمانشاه، “فاطمه رضوان مدنی”  اظهار داشت: پایگاه‌های بهزیستی در ایام عید سعید فطر آماده دریافت نذورات، فطریه و زکات مردم نوع دوست استان هستند.

وی افزود: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات فطره و کفاره خود را به سازمان بهزیستی که متولی افراد دارای معلولیت، کودکان و زنان بی‌سرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی است پرداخت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند علاوه بر پایگاه‌ها و صندوق‌های مستقر در مساجد و سطح شهر و همچنین ادارات بهزیستی شهرستانهای تابع نذورات خود را به منظور رعایت مسائل بهداشتی از طریق کد دستوری # ۱۴۰۰۰۰۷* ۴* ۷۳۳* واریز کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین دارندگان کارت بانک‌های عضو شتاب با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی و وارد کردن اطلاعات مورد نظر به صورت آنلاین می‌توانند مبلغ فطریه و کفاره، نذورات و کمک‌های نقدی خود را برای صرف در امور خیریه پرداخت به شماره کارت ۱۶ رقمی ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲ به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان واریز کنند.

  • نویسنده : فاطمه مهدیان