۱۷ هزار و ۴۶۹ بازدید از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی ایلام انجام شد
۱۷ هزار و ۴۶۹ بازدید از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی ایلام انجام شد
سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۱۷ هزار و ۴۶۹ بازدید از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی ایلام انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان ایلام، «محمدحسین ابراهیم‌پور» اظهار کرد: نیروی نظارتی دامپزشکی استان ایلام در انجام وظایف قانونی خود در سه ماهه سال جاری ۱۷ هزار و ۴۶۹ بازدید از مراکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی ایلام انجام داده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ اکیپ نظارتی در سطح استان و بازدید روزانه از مرکز عرضه و تولید فرآورده‌های خام دامی در استان، گفت: از تعداد بازدیدهای انجام شده طی سال جاری ۵۷۲ مورد تذکر کتبی در زمینه عدم رعایت بهداشت به مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی داده شده است.

ابراهیم پور اضافه کرد: ۷۳ مرکز نیز از تعداد بازدیدهای انجام شده به مراجع قضایی معرفی شده و ۳ مورد نیز پلمپ شده است.

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام گفت: طی این مدت و در بازدیدهای انجام شده ۳۲ هزار و ۹۱۱ کیلوگرم فرآورده خام دامی توسط نیروهای دامپزشکی استان ضبط شده است.

وی گفت: همچنین نیروی های دامپزشکی استان طی سال جاری بر کشتار و ذبح ۶۶۷ راس گاو و گوساله و ۴ هزار و ۹۱۹ راس گوسفند و یک هزار و ۱۱۹ بز نظارت بهداشتی داشته اند.

  • نویسنده : محمدکریم ویسی