کشف ۲۰ فقره سرقت در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام
کشف ۲۰ فقره سرقت در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: ۷ سارق حرفه ای و کشف ۲۰ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سرهنگ «قدرت حیدری زاد» در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایلام در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات به حق شهروندان، طرح دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب را در سطح شهرستان به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات هدفمند و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۷ سارق شدند که تاکنون متهمان به ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: دستگیری دو ارازل و اوباش، ۹ متهم و محکوم قضایی و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

حیدری زاد با اشاره به کشف مغادیری از انواع مواد مخدر، تصریح کرد: در این طرح، دو فروشنده مواد مخدر دستگیر و هفت نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

وی در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح ها در ماه‌های پایانی سال بیان داشت: شهروندان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

  • نویسنده : الهام مهدیان