۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان های ایلام اهدا شد
۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان های ایلام اهدا شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اهدای ۱۳ دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) به بیمارستان های سطح استان خبر داد و گفت: ارزش این دستگاه‌ها ۲ میلیارد تومان می باشد که توسط شرکت نفت و گاز غرب کشور جهت استفاده بیماران اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: در شرایط فعلی که نیاز حوزه درمان به دستگاه‌های کمک تنفسی (ونتیلاتور) به دلیل ازدیاد بیماران بستری در بیمارستان ها افزایش پیدا کرده، اهداء این دستگاه‌ها کمک بزرگی به حوزه سلامت استان است.

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های موجود در حوزه بهداشت و درمان، امکانات و تجهیزات بیشتری برای مقابله با کرونا و درمان بیماران نیاز است که خوشبختانه از مساعدت‌های دیگر دستگاه‌ها و خیرین نیکوکار در راه رفع چالش ها و نیازهای حوزه سلامت به خوبی بهره گرفته ایم.

کریمیان تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا پرسنل دانشگاه در سطح استان در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار گرفته اند و تلاش و فداکاری برای حفظ سلامت مردم را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.

وی گفت: خوشبختانه در عرصه خدمت به مردم کمک‌ها و حمایت‌های ارزشمندی از سوی دستگاه‌ها و خیرین به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اهدا شده که توانسته است ما را در عرصه مقابله با بیماری کرونا حمایت نماید.

  • نویسنده : الهام مهدیان