حاج قاسم ملی‌ترین شخصیت ایران است
حاج قاسم ملی‌ترین شخصیت ایران است
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: حاج قاسم ملی‌ترین شخصیت ایران است و حادثه شهادت حاج قاسم ملی‌ترین و بزرگترین حادثه کشور ما و جهان اسلام در سال‌های اخیر است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سردار جمال شاکرمی صبح سه شنبه در جمع مردم ایلام به مناسبت سالروز شهادت حاج‌قاسم‌سلیمانی اظهار کرد: صدق و اخلاص نماد مکتب شهید سلیمانی است، حاج قاسم ملی‌ترین شخصیت ایران است، اگر ما امروز در بزرگداشت او دور هم جمع شدیم چون حادثه شهادت حاج قاسم ملی‌ترین و بزرگترین حادثه کشور ما و جهان اسلام در سال‌های اخیر است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی با رنج مجاهدت در راه آرمان‌ها و برای دست یافتن بر قله‌های ترقی و پیشرفت همه توان خود را گذاشت، حاج قاسم مظهر تلاش و کار خستگی ناپذیر و حضور در کف میدان است.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: آن چیزی که حاج قاسم را به این جایگاه رساند روحیه مردم داری و در کنار مردم بودن در صحنه‌های سخت بود.

وی افزود: همان دشمنی که در حلب و دیرالزور و جاهای دیگر مردمان را مظلومانه به خاک و خون کشاند و جنایت کرد اگر ما در صحنه نباشیم نسبت به جمهوری اسلامی همین کار را خواهد کرد و لذا ما مدیون همه مجاهدت‌ها و از جمله مجاهدت این مرد بزرگ هستیم.

سردار شاکرمی اضافه کرد: از آنجایی که مقام معظم رهبری، حاج قاسم را به عنوان یک مکتب معرفی کردند چون تاثیر مجاهدت او در جهان اسلام و بخش‌هایی از جغرافیای دنیا قابل مشاهده است.

وی گفت: امروز آمریکایی‌ها ناچارند همه توانشان را به صحنه بیاورند چون به لحاظ داخلی سخت در فشارند و با مسائلی چون تورم و گرانی و مسائل اجتماعی روبرو هستند و در حوزه خارجی با قدرت‌های بزرگی همچون روسیه، چین و جمهوری اسلامی مواجه هستند.

وی اضافه کرد: آنها ناچارند تا ۲۰۳۰ اقدامات فراوانی انجام دهند به همین دلیل در کشور ما اغتشاش کردند چون جمهوری اسلامی تحت تاثیر امامین انقلاب و مکتب شهیدان عزیز و حاج قاسم‌ها همه منافع آمریکایی‌ها را به خطر انداخته است.

  • نویسنده : ایرج ملکی