یک چهارم کارمندان استان به کرونا مبتلا شده‌اند
یک چهارم کارمندان استان به کرونا مبتلا شده‌اند
استاندار ایلام گفت: یک چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف این استان به کرونا مبتلا شده‌اند و تداوم این وضعیت نگران‌کننده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “قاسم سلیمانی‌دشتکی” روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان ایلام اظهار داشت: حدود شش هزار نفر از کارمندان استان به کرونا مبتلا شده‌اند و استان حال و روز خوبی ندارد.

وی تاکید کرد: در مناطق بحرانی و سیاه استان حضور کارمندان با ۵۰ درصد و تا ساعت ۱۲ است و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و علایم هم باید به دورکاری بروند.

استاندار ایلام گفت: مدیران در همایش‌ها و بازدیدها به سرکشی از مناطق و بازدید پروژه‌ها نروند چون در این شرایط تهدید جدی برای سلامت همه است.

سلیمانی‌دشتکی افزود: تجمع مدیران و دعوت بدون هماهنگی با وزیر مربوطه و استاندار منع شده است زیرا وقتی مردم را به محدودیت دعوت می‌کنیم، بازدید و گردهمایی مدیران در این شرایط بی‌معنی است.

وی از مدیران خواست: به سلامت خود و مردم توجه جدی داشته باشند اما ارتباط با مردم نباید قطع شود و به روش‌های غیرمستقیم از طریق سامانه سامد، فضای مجازی و ارتباط الکترونیکی صورت گیرد تا بیش از این بیماری کرونا مشکلی برای کسی ایجاد نکند.

استاندار ایلام گفت: دستگاه‌های خدمات رسان مشمول محدودیت‌های کرونا و کاهش ساعت کار نیستند.

وی از مردم و همه مدیران خواست: به منظور حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان نسبت به رعایت پروتکل‌ها با حساسیت بیشتری عمل کنند.

  • نویسنده : الهام مهدیان