گاز ادارات دولتی پرمصرف در فصل سرما قطع می شود
گاز ادارات دولتی پرمصرف در فصل سرما قطع می شود
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از بازرسی ادواری موتورخانه ها و راه اندازی گشت پایش مصرف گاز در ادارات استان در فصل سرد سال به جهت کنترل مصرف گاز خبر داد و گفت: گاز ادارات دولتی پرمصرف در فصل سرما پس از تذکرات لازم، در صورت تکرار قطع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس اللهی” در دیدار با  با مدیرکل استاندارد استان اظهار داشت: از سال ۹۵ بر اساس ماده ۱۷ قانون هوای پاک، کلیه ادارات و سازمانهای دولتی موظف به اخذ معاینه فنی موتور خانه ها و تأییدیه استاندارد می باشند و همکاران فنی شرکت گاز استان ایلام به صورت داوطلبانه و خارج از وظایف سازمانی در بررسی و کنترل موتور خانه های ادارات دولتی همکاری نموده اند.

وی افزود: رعایت استانداردها در موتور خانه سازمانهای دولتی باعث کاهش آلودگی هوا،  محیط زیست، کاهش مصرف گاز و در نهایت کاهش هزینه انرژی ادارات می گردد.  

شمس اللهی در این دیدار ضمن تشکر از توجه مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندارد استان در موضوع هدر رفت انرژی، آمادگی این شرکت را جهت همکاری در این زمینه به صورت تخصصی اعلام کرد و گفت: توسط همکاران این شرکت بازرسی ادواری موتورخانه ها و راه اندازی گشت پایش مصرف گاز در ادارات استان در فصل سرد سال به جهت کنترل مصرف گاز صورت خواهد گرفت و گاز ادارات دولتی پرمصرف در فصل سرما پس از تذکرات لازم،  در صورت تکرار قطع می شود.

وی یادآور شد: کلیه ادارات و سازمانهای دولتی لازم است نسبت به کنترل و معاینه فنی موتورخانه های ادارات و ساختمانهای متبوع خود اقدام نمایند.

  • نویسنده : الهام مهدیان