کلنگ گازرسانی به روستای سرتنگ زعفرانی مهران به زمین زده شد
کلنگ گازرسانی به روستای سرتنگ زعفرانی مهران به زمین زده شد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طی آئینی و با حضور نماینده حوزه شمالی استان، فرماندار و امام جمعه مهران و جمعی از مسئولان استانی، کلنگ گازرسانی به روستای سرتنگ زعفرانی از توابع شهرستان مهران به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «محمود کشاورز» در این آئین افزود: برای گازرسانی به این روستا ۱۶ هزار متر خط و شبکه تغذیه اجرا و بیش از ۸۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان تلاش کند تا دهه فجر امسال، این روستا از نعمت گاز بهره‌مند شود، اظهار داشت: به برکت نظام، تمامی مناطق شهری و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه مهران یکی از مناطق سبز استان از لحاظ توسعه گازرسانی است، گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان دارد که تلاش می شود تا پایان سال جاری پرونده گازرسانی در مناطق روستایی استان بسته شود.

کشاورز ابراز امیدواری کرد که خدمات زیربنایی دولت سیزدهم در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان موجب مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان