کشف ۸ هزار مواد خوراکی خارج از شبکه توزیع در چوار
کشف ۸ هزار مواد خوراکی خارج از شبکه توزیع در چوار
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 8 هزار مواد خوراکی خارج از شبکه توزیع و دستگیری 4 نفر در شهرستان چوار خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش مواد خوراکی(رب گوجه فرنگی) خارج از شبکه توزیع در انباری خارج از محدوده شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان چوار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضائی و با همکاری کارشناسان اداره صمت، جهاد و بهداشت شهرستان چوار پس از بازدید از انبارهای متخلف مشخص شد ۴ نفر سود جو و فرصت طلب اقدام به خرید و نگهداری مواد خوراکی می کنند و اقلام را بدون ثبت در سامانه های فروش وزرات صمت، بصورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع با سود هنگفت روانه بازار می کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا ۴ نفر به عنوان صاحبان انبار پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه تمامی اجناس غیرمجاز از این انبارها با همکاری دستگاه های مربوطه جهت سیر مراحل قانونی جمع آوری شده اند، تصریح کرد: پلیس در سال مهار تورم و رشد تولید با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود معیشت و سلامت مردم را به خطر بیندازند قاطعانه برخورد می کند.

  • نویسنده : الهام مهدیان