کشف ۵۳ رأس احشام قاچاق در دهلران
کشف ۵۳ رأس احشام قاچاق در دهلران
فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۳ رأس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز از یک دستگاه کامیون در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سردار “دلاور القاصی مهر” صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون تعداد ۵۳ رأس احشام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از اداره دامپزشکی بود کشف شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی این احشام را قریب به یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار القاصی مهر اظهار داشت: در این رابطه کامیون حامل احشام نیز توقیف، و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف انبار بزرگ ۶ میلیارد ریالی احتکار روغن موتور در ایلام

فرمانده انتظامی استان از کشف انبار بزرگ ۶ میلیارد ریالی احتکار روغن موتور در شهر ایلام خبر داد و افزود: در پی شایعات مکرر مبنی بر افزایش قیمت روغن موتور در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

القاصی مهر گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مقابله با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با همکاری بازرسان صمت و با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام نسبت به شناسایی و بازرسی از یک انبار محل دپوی روغن موتور اقدام و در نتیجه مقدار ۱۰ هزار لیتر انواع روغن موتور ماشین‌های سبک و سنگین احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی این محموله ۶ میلیارد ریال تعیین شده است، ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و انبار مذکور نیز پلمب شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان