کشف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۳ روز گذشته در ایلام
کشف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۳ روز گذشته در ایلام
فرمانده انتظامی ایلام گفت: طی سه روز گذشته بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سردار “جمال سلمانی” اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد و اشرافیت اطلاعاتی با هماهنگی‌های قضائی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، دارو، کالاهای اساسی، فراورده‌های گوشتی، انواع کالاهای ممنوعه، کالای‌های گمرکی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

وی با بیان اینکه این طرح در ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمده است بیان کرد: در این مدت ۱۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق (موسوم به شوتی) شناسایی توقیف و ۱۷ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۱ میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال اعلام کردند، ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد می‌کند و این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.

  • نویسنده : الهام مهدیان