کشف محموله۳۰تنی نهاده های دامی در ایلام
کشف محموله۳۰تنی نهاده های دامی در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف محموله نهاده های دامی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به ارزش 5میلیارد ریال در استان خبر داد.

سرهنگ “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی استان ،مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق نهاده های دامی به خارج از استان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت .

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع  قضایی نسبت به شناسایی عاملان اصلی قاچاق اقدام کردند ، افزود: در عملیات موفق پلیسی ،محموله نهاده دامی که قصد خروج از استان را داشته با رصد اطلاعاتی توقیف و در  بازرسی  بعمل آمده مقدار ۳۰ تن نهاده دامی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام  با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است ،خاطر نشان کرد:دراین راستا یک متهم با تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ القاصی مهر، گفت: مدافعان امنیت اقتصادی هیچ گونه مماشاتی با اخلالگران نظم اقتصادی نداشته و بصورت قاطع با آنان برخورد  و اجازه هرگونه فعالیت غیر قانونی که مخل نظم اقتصادی باشد را از آنان سلب خواهد کرد .       

  • نویسنده : الهام مهدیان