کسب رتبه برتر شرکت گاز استان ایلام در شاخص های اقتصاد مقاومتی
کسب رتبه برتر شرکت گاز استان ایلام در شاخص های اقتصاد مقاومتی
در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار ایلام و مسوولان استان در سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار شد، شرکت گاز استان ایلام رتبه برتراین جشنواره در شاخص های اقتصاد مقاومتی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس اللهی” مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به کسب این موفقیت توسط شرکت گاز استان، گفت: در جشنواره شهید رجایی سال ۹۹ که بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۹۸ ادارات دولتی برگزار شد شرکت گاز استان ایلام در شاخص های اقتصاد مقاومتی حائز رتبه برتر جشنواره گردید و با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار به عنوان دستگاه برتر استانی مورد تقدیر قرار گرفت.

شمس اللهی اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش و همدلی کلیه همکاران در بخش های مختلف شرکت و نیز حاصل تعامل با ذینفعان بیرونی سازمانی در راستای نیل به اهداف متعالی شرکت در خدمت رسانی به مشترکین گرامی و افزایش ضریب بهره وری در عملکرد اجرایی شرکت گاز استان ایلام حاصل شده است.

وی ضمن تبریک این موفقیت به کلیه همکاران خود در مجموعه و تشکر از همراهی سایر ادارات استان ، کسب موفقیت های بیشتر در راه جلب رضایت حداکثری ذینفعان را از اهداف متعالی شرکت بر شمرد.

  • نویسنده : الهام مهدیان