کرمانشاه قطب درمان سرطان کشور می شود
کرمانشاه قطب درمان سرطان کشور می شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ساخت مرکز جامع سرطان در این استان گفت: تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای در مرکز جامع سرطان در حال نصب است و با بهره برداری این مرکز می‌توانیم به عنوان قطب درمان سرطان، مریض‌های سرطانی غرب کشور را درمان کنیم.

دکتر “بهمن روشنی” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام در کرمانشاه اظهار کرد: پروژه ساخت مرکز جامع سرطان در کرمانشاه به دلیل افزایش چند برابری قیمتها در سالهای قبل و عدم توانایی پیمانکار در ادامه کار به تاخیر افتاد، که با لغو قرارداد پیمانکار و  بستن قرارداد با پیمانکار جدید، امیدواریم که عملیات اجرایی ساخت این مرکز با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.  

وی افزود: مرکز جامع سرطان کرمانشاه، ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تنها ۴۰ درصد آن باقی مانده است که انشالله تا آخر سال کار مرکز جامع سرطان به اتمام خواهد رسید.

دکتر روشنی گفت: هم اکنون درمان  بیماران سرطانی در استان کرمانشاه به صورت پراکنده در بیمارستان‌های مختلفی از جمله: بیمارستان طالقانی، بیمارستان امام رضا و بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی، صورت می گیرد که با افتتاح مرکز جامع ، بیماران سرطانی در یک مرکز درمانی تجمیع و به آنها ارائه خدمت می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به روند رو به رشد ابتلاء به بیماری سرطان در کشور و نیاز به امکانات و تخت های بیشتر گفت: در حال حاضر تعداد تخت‌ها برای بیماران سرطانی کم است و با راه افتادن این مرکز مشکل ما در این بخش تا حدودی حل خواهد شد.

  • نویسنده : فاطمه مهدیان