چرخه مدیریت بهره وری در شرکت گاز استان ایلام استقرار می یابد
چرخه مدیریت بهره وری در شرکت گاز استان ایلام استقرار می یابد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از استقرار چرخه مدیریت بهره وری در این مجموعه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به منظور استقرار این چرخه مشتمل بر ماده 3 و 5 قانون برنامه ششم توسعه کشور و راهنمای اجرایی ابلاغی از سوی سازمان ملّی بهره وری، این شرکت اقدام به تشکیل کمیته بهره وری و تعیین گامهای مسئله شناسی شاخص های آن نموده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس اللهی” اظهار داشت: پس از امتیاز بندی اولویت ها، مراحل اولیه استقرار چرخه بهره وری در این شرکت انجام و به مدیریت گازرسانی بعنوان متولی این امر در شرکت ملی گاز ایران ارسال گردیده تا سایر مقدمات این موضوع فراهم شود.
وی افزود: در اجرای پروژه مدیریت استراتژیک که یکی از اهداف محوری آن افزایش بهره وری بوده واحدهای مختلف شرکت سعی دارند با کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی، در جهت تحقق ۲ درصدی بهره وری تعیین شده توسط شرکت ملّی گاز اقدام نمایند.
شمس اللهی با بیان اینکه بهره وری در دنیای امروزی به یکی از مهمترین اهداف تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: بهره وری ضامن رشد و بقای دستگاههای پیشرو می باشد و یکی از اهداف اصلی مدیران هر دستگاه استفاده موثر و بهینه از منابع و امکانات گوناگون همچون نیروی انسانی، سرمایه، انرژی، اطلاعات و غیره است .
وی با اشاره به اینکه اجرایی شدن چرخه مدیریت بهره وری در شرکت گاز استان ایلام ضروری است، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اجرایی شدن این پروژه مهم و اساسی انجام شده است که پس از تائید از سوی مسئولان ذیربط در ستاد شرکت ملی گاز، این پروژه در استان عملیاتی می شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام