پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام به مناسبت درگذشت جانباز و آزاده، فرهیخته فرهنگی، کربلایی «شمس اله طرنی زاده»
پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام به مناسبت درگذشت جانباز و آزاده، فرهیخته فرهنگی، کربلایی «شمس اله طرنی زاده»
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در پیامی درگذشت جانباز و آزاده، فرهیخته فرهنگی، کربلایی «شمس اله طرنی زاده» را تسلیت گفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، «علی درویشی» در متن این پیام آورده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت و فقدان تاسف برانگیز مرحوم مغفور جانباز، آزاده و فرهیخته فرهنگی، کربلایی «شمس اله طرنی زاده» موجب تأسف فراوان گردید.
کوچ بی بازگشت این آزاده سرافراز فرهنگی در هفته ی گرامیداشت مقام معلم هم تجلی بخش رشادت های فرهنگیان در دوران دفاع مقدس است و هم پیامی برای همگان در گرامیداشت و پاسداری از کرامت جانبازان، آزادگان و زنده نگه داشتن نام و یاد و خاطره شهیدان عزیز نظام مقدس اسلامی است که وظیفه ای خطیر بر دوش ما قرار می دهد تا الگوهای بی بدیل رشادت و وفاداری به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای دانش آموزان و فرهنگیان عزیز معرفی نماییم.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده مکرم طرنی زاده، از درگاه خداوند منان غفران و آمرزش برای ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

علی درویشی
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام

  • نویسنده : ایرج ملکی