پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به مناسبت سالروز ملّی‌شدن صنعت‌نفت
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به مناسبت سالروز ملّی‌شدن صنعت‌نفت
محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با صدور پیامی ۲۹ اسفند سالروز ملّی‌شدن صنعت‌نفت ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، متن پیام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بدین شرح است:

ملّی‌شدن صنعت‌نفت ایران در ۲۹ اسفند سال ‌۱۳۲۹، نقطه عطفی مهم در تاریخ سیاسی، اقتصادی و مبارزات مردم برای نجات سرمایه‌های ملّی این مرز و بوم از دست بیگانگان است.

۲۹ اسفند روز ملّی‌شدن صنعت‌نفت، روزی به یاد ماندنی در تاریخ معاصر ایران و آغازی برای خود اتکایی و مبارزه جدی با سلطه بیگانه است، روزی که در ذهن هر ایرانی واقعه غرور‌آفرین رهایی از ۴۲ سال استیلای مستقیم استعمار بر منابع خدادادی نفت و گاز ایران را به تصویر می کشد.

تقارن ۲۹ اسفند سالروز ملّی‌شدن صنعت‌نفت ایران با آغاز بهار طبیعت، یادآور تحولی بیاد‌ماندنی در استقلال این صنعت از حضور بیگانگان و راهبری آن بدست توانمند فرزندان کشور عزیزمان است، صنعتی که با قدمتی بیش از یک قرن همچنان بیشترین تاثیر را در تحول و استقلال اقتصادی کشور دارد.

صنعت بزرگ نفت با گذر از فراز و نشیب‌های بسیار و تنها به مدد همت و گنجینه ارزشمند اعتقاد به دانش، مدیریت وتجربه ایرانی توانست خود را از سلطه بیگانه رهایی بخشد، تا جایی که امروز شاهدیم که این صنعت قله‌های رفیع افتخار و اقتدار را فتح کرده و نام ایران اسلامی را به نامی آشنا و ماندگار در صنعت انرژی جهان مبدل نموده است.

ضمن گرامیداشت سالروز غرورآفرین ملّی‌شدن صنعت‌نفت، از خدمات بی‌شائبه همه همکاران ارجمند و خانواده بزرگ نفت در استان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌شود و پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و بهار پر‌طراوت ۱۴۰۲ و تقارن با ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند بزرگ و قادر متعال سالی سرشار از موفقیت و برکت همراه با شادابی و سلامتی برای همگان مسئلت می‌نمایم.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام