پیام تبریک فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت یوم‌الله ۲۲بهمن /دعوت از مردم استان جهت شرکت در مراسم جشن انقلاب
پیام تبریک فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت یوم‌الله ۲۲بهمن /دعوت از مردم استان جهت شرکت در مراسم جشن انقلاب
فرمانده انتظامی استان ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن را به مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت و از آحاد مردم خواست تا با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در جشن ۴۴ سالگی انقلاب شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، در این پیام آمده است:

۲۲ بهمن سالروز تجلّی مظهر پیروزی سال‌ها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی است که رهایی از وابستگی،‌ استبداد، تحقق مردم‌سالاری و حاکمیت ارزش‌های اسلامی خود را به دریای زلال جمهوری اسلامی رساندند و با تأسیس نظام جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

ملت آگاه، هوشیار، مؤمن وانقلابی ایران اسلامی یک بار دیگر آماده می شوند با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در صحنه‌های راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در روز ۲۲ بهمن، مشت‌های محکم و گره‌خورده خود را بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب اسرائیل بکوبند و حماسه‌ای دیگر را رقم زنند.

کارکنان فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، چون همیشه، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظلّه العالی) در راه حفظ و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و بصیر استان کماکان با کمال افتخار ادای وظیفه خواهد کرد.

پلیس ایلام ضمن حضور افتخارآمیز در این مراسم باشکوه، اعلام می‌دارد با بهره‌ گیری از تمام توان و ظرفیت سازمانی خود در کنار مردم فهیم و عزیز، نظم و امنیت لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم خواهد آورد.

  • نویسنده : ایرج ملکی