پیام تبریک فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت روز ارتش
پیام تبریک فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت روز ارتش
سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:

درود به روح پرفتوح امام راحل و ارواح طیبه شهدا و سلام به رهبر مسلمانان جهان و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و سلام و درود بیکران به دلاورمردان ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و تمام آنانی که در آزمون عهد وفادار ماندند و در راه صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر و جان دادند.

روز ۲۹ فروردین هر سال که با ابتکار امام راحل به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است یادآور وفاداری ارتشی‌ها به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان و تمامیت ارضی این مرز و بوم است.

این است ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی که با تقدیم هزاران شهید از بدو تاسیس تاکنون با عملیات های آشکار و پنهان و پشتیبانی از دیگر همرزمان نیروهای مسلح، آنچنان امنیت، اقتدار و عظمتی را برای میهن عزیزمان به ارمغان آورده است که دشمنان بیشمار نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی فکر تجاوز و تعدی را به اذهان پلیدشان راه نمی دهند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهدای بیش از ۴۸ هزار شهید در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور و ارزشهای والای اسلامی نموده، به همین خاطر ۲۹ فروردین ماه هر سال نه تنها در تقویم بلکه در دل مردم قدرشناس و حماسه آفرین ایران اسلامی به عنوان روز حماسه و ایثار و قدردانی از غیور مردان ارتش نقش بسته است.

اینجانب ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که پاسداشتی از مقام و ایثارگری دلیر مردان ارتش می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را در پرتو رشادتهای ارتشیان جان بر کف از خداوند بزرگ و سبحان خواستارم.

فرمانده انتظامی استان ایلام

سرتیپ دوم ستاد دلاور القاصی مهر

  • نویسنده : الهام مهدیان