پیام تبریک رئیس کل دادگستری ایلام به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز
پیام تبریک رئیس کل دادگستری ایلام به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز
رئیس کل دادگستری ایلام طی پیامی سال جدید و عید نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، متن پیام «عمران علی محمدی» به شرح ذیل است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

“یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال”

بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان؛ و نوروز، پیام‌آور مهر، محبت و شعری است که پایان رؤیاهای ناتمام را تفسیر می‌کند. صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی، طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ایران، که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن، نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار برای تجدید حیات دعوت می‌کند.
امیدوارم همه ما بتوانیم با آموختن از آیین و آداب و سنت نوروزی، دل‌ها و دیده ها و اندیشه های خویش را نو کنیم و با ذهن و زبان و رفتار نوروزی که ما را به دوستی و اعتماد و گفت و گو و تفاهم فرا می خواند بر توان ملی برای چیرگی بر همه مسائل و تنگناها و سختی های پیش رو بیفزائیم.
در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش های بی وقفه همکاران و کارکنان گرامی توانستیم با استفاده از ظرفیت های موجود بسیاری از اهداف پیش بینی شده دستگاه قضایی را تحقق بخشیم.
اینجانب سال نو را خدمت مقام معظم رهبری دام ظله العالی و مردم ایران زمین بالأخص مردم ولایت مدار استان ایلام تبریک عرض می کنم ان شاءالله تعالی سال ۱۴۰۳ سال ظهور گل نرگس آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و سالی پر از خیر و برکت برای مردم باشد.

دکتر عمران علی محمدی
رئیس کل دادگستری استان ایلام

  • نویسنده : الهام مهدیان