پیام تبریک رئیس کل دادگستری ایلام بمناسبت فرا رسیدن عید مبعث
پیام تبریک رئیس کل دادگستری ایلام بمناسبت فرا رسیدن عید مبعث
رئیس کل دادگستری ایلام در پیامی فرا رسیدن عید مبعث را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، متن پیام «عمران علی محمدی» رئیس کل دادگستری ایلام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و هفتم رجب فرخنده سالروز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) و از مهمترین اعیاد مسلمانان، شایسته است در این روز بزرگ همه پیروان راستین آن حضرت شادمان از آنکه ندای بر حق بعثت پیامبر را شنیده اند و دعوتش را لبیک گفته اند جشن گرفته و آموزه های حاصل از سالها زندگی گهر بار ایشان را سرلوحه اعمال خویش قرار دهند، بعثت در واقع تفسیر چگونه زیستن و امید انسان به فردایی روشن است.
بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص) کانون طلوع دین مبین اسلام و سرآغاز خردگرایی و معنویت و پایانی بر خرافه گرایی و رهایی بشریت از بند اسارت نفسانیات و شرارت بود.
امروز جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان ام القری جهان اسلام، با انقلابی که با هدایت و سکان داری رهبری تربیت یافته در مکتب پیامبر(ص) به وقوع پیوست و متولد شد، در جهت حفظ و ارتقاء ارزش ها با دشمنان و همه ستمگران جهان مبارزه می کند و رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب بر حق امام عصر (عج) پرچمدار ترویج آموزه های بعثت و آشنایی بشریت با این مبانی الهی است.
اینجانب فرارسیدن عید سعید مبعث و سالروز برگزیده شدن خوبترین خلقت خدا، تبسم سبز ایمان، رسول نور و عشق، حضرت محمد (ص) را محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حق آن حضرت ” حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)” و به کلیه مسلمانان جهان و مردم ولایتمدار استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دکتر عمران علی محمدی
رئیس کل دادگستری استان ایلام