پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن سال نو
پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن سال نو
دکتر عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، متن پیام رئیس کل دادگستری استان ایلام به این شرح است:


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار، هنگامه رستاخیز طبیعت، تجلی حرکت و برکت و جلوه بی بدیل آفرینش است که باید در آن بهار معنا، مسیر تحول و تعالی را جست‌وجو و در ساحل پارسایی، طریق معنویت را یافت.


اینک در آستانه سال نو و حلول بهار طبیعت که با آغاز ماه مبارک رمضان مقارن شده است ضمن تبریک این ایام مبارک به تمام مردم متدین ایران اسلامی و استان ایلام و همچنین عرض خدا قوت و خسته نباشید به همه همکاران تلاشگر و ساعی دادگستری استان و سازمان‌های تابعه، سال جدید را سالی سرشار از آرامش، امنیت، رونق و برکت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
در سالی که گذشت با وجود تمام فراز و فرودها، تلاش‌ها و خدمات ارزشمندی از سوی قوه قضاییه بالاخص همکاران محترم قضایی و اداری در استان ایلام صورت پذیرفت که جای قدردانی و تشکر دارد. اجرای کامل مأموریت‌های حساس و مهم دستگاه قضایی با توجه به گستره وسیع خدمت رسانی به مردم، نیازمند مجاهدت و فعالیت مضاعف است که با عنایت حضرت حق این توانمندی با همت عالی و همدلی همکاران ارجمند، آشکار و قطعا با عنایات الهی محقق خواهد شد.
لازمه تحقق رضایتمندی مردم؛ نوآوری، اصلاح و به روزرسانی شیوه‌ها و فرآیند امور جهت افزایش بهره وری، تسریع و تسهیل درانجام وظایف، رفع نیاز‌های سازمانی و همچنین تلاش در جهت ارتقاء سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی با عنایت به منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و سیاست‌های ابلاغی ریاست معزز قوه قضائیه (دامت برکاته) خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک سال نو و آغاز ماه مبارک رمضان به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم شریف استان ایلام، ضمن تقدیر از اهتمام مجدانه و تلاش های ارزنده کلیه کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان ایلام با اذعان بر این نکته که موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در ابعاد مختلف حاصل گردید مرهون تلاش های جهادی و دلسوزانه و مشفقانه همکاران گرانقدر است از خداوند بهارآفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر، برکت و معنویت توأم با صحت، سلامتی، سعادت به همراه احسن الحال را مسألت می نمایم.

  • نویسنده : الهام مهدیان