پیام تبریک امام جمعه و فرماندار سیروان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب
پیام تبریک امام جمعه و فرماندار سیروان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب
امام جمعه و فرماندار سیروان طی بیانیه‌ای مشترک، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ متن پیام حجت الاسلام فریادی امام جمعه و علی رضا رئیسی فرماندار سیروان بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ
ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم

دهه مبارکِ فجر، طلیعه‌ی تحققِ اراده الهی و خواستِ مردم در تعیین سرنوشت خویش و طلوع خورشید انقلاب اسلامی بود. انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان رخدادِ مهمِ عصرِ حاضر، رژیم ستمگر پهلوی را سرنگون کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری «عزت ایران و ایرانی بلکه اسلام و مسلمین در این دهه به دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران، پایه گذاری شد.» و با اراده و رأی ملت بزرگ ایران، جمهوری اسلامی به عنوان طرحی نو برای حاکمیت مردمسالاری دینی، ارائه شد.

خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه‌ی گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و جشن‌های مردمیِ دهه مبارک فجرِ انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمنِ سال‌های گذشته، نمونه‌ای بارز از این جلوه‌های بی نظیرِ حمایت و اعتماد مردمی، بوده است.

امسال نیز مردمِ فهیمِ شهرستان سیروان، با بزرگداشتِ یوم الله ۲۲ بهمن، در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن، اهتمام جدّی، مبذول خواهند داشت.

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همگان در تحکیم وحدت و انسجام ملی، امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی، در راستای همدلی و تحقق شعارهای راستین انقلاب اسلامی و احترام به خواستِ ملّت بزرگ ایران، بذلِ عنایت خواهند نمود تا طعم پیروزی، عزت و سربلندی، همچنان کام دوستداران نظام را شیرین و شیرین‌تر گرداند.

ضمنِ تبریک ایام الله دهه مبارک فجرِ انقلاب اسلامی، انشاالله آحادِ مردم شریف شهرستان سیروان با بزرگداشتِ یوم الله ۲۲ بهمن، با تجدید عهد با آرمان‌های پُرافتخارِ شهدای گرانقدر، تداوم بخشِ مسیر عزت و عظمتِ ایران اسلامی خواهند بود.

محمدحسن فریادی

امام جمعه شهرستان سیروان

علی رضا رئیسی

فرماندار شهرستان سیروان

  • نویسنده : الهام مهدیان