پیام امام جمعه ایلام به مناسبت درگذشت پدر گرامی شهیدان چناری
پیام امام جمعه ایلام به مناسبت درگذشت پدر گرامی شهیدان چناری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج «محسن چناری» پدر گرامی شهیدان والامقام «حمزه و جعفر چناری» را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، متن پیام حجت الاسلام الله نور کریمی تبار به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«ای نفس مطمئنه، خشنود و خداپسند به سوی پروردگارت بازگرد و در میان بندگان من درآی و در بهشت من داخل شو» /(آیات ۲۷ تا ۳۰ سوره مبارکه فجر)
 
خانواده معظم شهیدان گرانقدر «حمزه و جعفر چناری»
 
 سلام علیکم

این کلام قدسی بشارتی است بر آنانکه از معامله با خدا خشنود بودند و در این معامله جز خشنودی او را طلب نکردند.

پدران معظم شهدا با تربیت دلاور مردانی از جنس ایثار و فداکاری، نمونه حیات معنوی و رزق متعالی هستند که اصالتِ مردانگی خود را پای آرمان هایشان نشان دادند.

این بزرگمردان نگاهی فارغ از هیاهوهای زمانه دارند و معامله گران با خدا بوده اند. چنین معامله گری را نمی توان به زبان قلم توصیف کرد و به روزگارِ زمینیان متصل نمود، چرا که همچون سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خون فرزندان شهیدشان را رو به سوی آسمان هدیه کردند. نقد رضای ربوبی را در بازار بندگی یافتند و سبکبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را طی کردند.

مشی شکیب و سرافرازی خاندان بزرگ مردانی که شهادت را افتخار و رضایت حضرت حق را غایت انتظار خود می دانستند، از بلندای طبع و سلوک بزرگوارانه ی خانواده معظم شهیدان «حمزه و جعفر چناری» پدیدار است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به شما خانواده محترم و دیگر سوگواران این ضایعه، از درگاه خداوند منان تسلی فراغ قامتی که در سایه حلمش زندگی با سعادت آموختید را مسئلت دارم و بر روح پر فتوح مرحوم حاج «محسن چناری» و فرزندان شهیدش درود می فرستم.

انشا الله روح شان مشمول مغفرت لایزال الهی و رحمت بی حساب رحمانی گردد.
 
الله نور کریمی تبار- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

  • نویسنده : الهام مهدیان