پیاده روی کارکنان شرکت گاز استان ایلام بمناسبت هفته سلامت
پیاده روی کارکنان شرکت گاز استان ایلام بمناسبت هفته سلامت
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پیاده روی کارکنان این مجموعه بمناسبت هفته سلامت خبر داد و گفت: به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین کارکنان، همایش پیاده روی در مناسبت های مختلف در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ «محمود کشاورز» با اشاره به اینکه به منظور حفظ سلامت کارکنان، توسعه ورزش های همگانی در اولویت کاری قرار گرفته است، افزود: این همایش با هدف توسعه ورزش های همگانی و گنجاندن آن در سبد زندگی، تشویق مردم برای پرداختن به ورزش و ایجاد تحرک و شور و نشاط در بین شهروندان است که خوشبختانه این شرکت به این موضوع توجه ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های ورزشی برای افزایش توان جسمانی و سلامت روحی افراد ضروری است، اظهار داشت: برای ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی خانواده ها باید همواره ورزش های همگانی در اولویت قرارگیرد.

کشاورز به بیان اهمیت ورزش در زندگی پرداخت و گفت: پیاده‌روی برای سلامتی روح و روان مناسب است و همه افراد می‌توانند با سنجش وضعیت جسمانی خود در محیط‌های عمومی به همراه خانواده این ورزش را انجام دهند تا باعث افزایش شور، نشاط، سلامت و همبستگی بیشتر در بین خانواده‌ها و در نهایت در جامعه شود.

گفتنی است که جمعی از کارکنان شرکت گاز استان ایلام به مناسبت گرامی داشت هفته سلامت مسیر ۵ کیلومتری پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام را به صورت پیاده روی طی کردند.

  • نویسنده : الهام مهدیان