پویش « #من_حسینی_ام »در استان کرمانشاه راه اندازی شد
پویش « #من_حسینی_ام »در استان کرمانشاه راه اندازی شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : همزمان با سایر مردم شریف ایران اسلامی پویش « #من_حسینی_ام »در استان کرمانشاه هم راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام در کرمانشاه، حجت الاسلام “یوسف احمدی” صبح عاشورا در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: پویش #من حسینی ام در سراسر کشور از سمت سازمان تبلیغات با هدف مستندسازی از ایام عزاداری امام حسین (ع) و شور و شعور بخشیدن به عزاداری‌های ماه محرم راه اندازی شده است.

وی افزود: شعار این پویش «لبیک یا حسین» است و هم استانی‌های عزیز و عزاداران حسینی می‌توانند با مراجعه به سایت و اپلیکیشن «تکیه»، فیلم، عکس و دلنوشته‌های خود درباره امام حسین (ع) و واقعه عاشورا را با هشتک من حسینی ام بارگذاری کنند.

احمدی در ادامه با اشاره به رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی از سوی هیأت مذهبی گفت: هیأت می‌توانند با ارسال فیلم‌ها و عکس‌های عزاداری هیأت خود، رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و شعور حسینی را به نمایش بگذارند.

در پایان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از هیأت مذهبی و عزاداران اباعبدالله حسین (ع) در خصوص رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی در دهه اول محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا تشکر کرد.

  • نویسنده : فاطمه مهدیان