پلمب ۶ واحد قلیانی به دستور دادستان مرکز استان
پلمب ۶ واحد قلیانی به دستور دادستان مرکز استان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام از پلمب 6 واحد قلیانی و ضبط تعداد 184 عدد قلیان و تحت نظر قرار دادن یک نفر به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عبدالوهاب بخشنده” با بیان اینکه دادستانی هیچ مماشاتی با متخلفین نخواهد کرد زمانی که امنیت جامعه و مردم در میان باشد، اظهار کرد: با توجه به دغدغه مردم در زمینه فعالیت قلیانی های غیر مجاز در سطح شهر ایلام و رفتارهای نامتعارف و غیر قانونی که در این قلیانی ها صورت می گرفت، دادستانی در راستای توجه به مطالبات و خواسته های مردم و اجرای قانون، اقدام به پلمپ این مراکز نموده است.

وی افزود: گزارشات مردمی در مورد تخلفات واحد های مختلف صنفی به دادستانی واصل شده است که دادستانی به این واحد ها تذکرات لازم را گوشزد کرده و در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده با آنان برخورد قانونی مقتضی به عمل خواهد آمد.

دادستان مرکز استان عنوان کرد: در مواردی که دغدغه های جدی مردمی وجود دارد و همچنین مواردی که با امنیت جامعه و مردم در ارتباط باشد دادستانی هیچ مماشاتی با متخلفین نخواهد کرد و اشد مجازات را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

  • نویسنده : الهام مهدیان