پرچم بسیج در پتروشیمی ایلام بالاست
پرچم بسیج در پتروشیمی ایلام بالاست
سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی پتروشیمی ایلام گفت: پرچم بسیج در شرکت پتروشیمی ایلام در‌ اهتزاز است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، آیین تکریم و معارفه فرماندهان بسیج پتروشیمی ایلام با سردار «قدرت الله کریمیان» جانشین فرمانده سپاه استان، «سیدغلامحسن گرشاسبی» مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام و بسیجیان شرکت برگزار و در این مراسم «حسن نعیم» تکریم و «سعید بیگ‌محمدی» به عنوان فرمانده بسیج پایگاه مقاومت شهید کاظمی پتروشیمی ایلام معرفی شد.
«سیدغلامحسن گرشاسبی» مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در‌ این آیین گفت: بهره‌برداری و راه‌اندازی بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی غرب کشور بر مبنای تفکر بسیجی صورت گرفت.
گرشاسبی با بیان اینکه هر شهروندی حب وطن داشته باشد «بسیجی» است افزود: در تمام فتنه‌های کشور محوریت فعالیت و چشم‌انداز دشمن ایجاد یاس و ناامیدی بود که این اساس نقطه‌ی شروع ناامیدی بی‌اعتمادی است .
وی ادامه داد: بر پایه نگاه بسیجی، جهاد اقتصادی و تمرکز بر تولید از این شرایط عبور خواهیم کرد.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام تصریح کرد: نگاه بسیجی باید به درون و بیرون سازمان تعمیم داده شود و یکی از وظایف بسیج پیشگیری از آفت تفرقه است.
گرشاسبی پرهیز از پرداختن به مسائل قومیتی و سیاسی در مجتمع را یاداور شد و ادامه داد: خط و ربط صنعت پتروشیمی در ایلام خط تولید و بهره‌وری است.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام افزود: وظیفه مدیر، مسئول و کارگر در پتروشیمی ایلام فقط تمرکز بر تولید است .
گرشاسبی با بیان اینکه علی‌رغم حاشیه سود پایین در صنعت پتروشیمی اما آینده پتروشیمی ایلام روشن و درخشان است اظهار داشت: صنعت پتروشیمی آبروی کشور و القاء ناامیدی در سطح این مجتمع تولیدی خیانت است.
سردار کریمیان نیز در این آیین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:با وجود برنامه‌ریزی و سامان‌دهی بی‌نظیر دشمنان، انقلاب اسلامی در بهار امسال چهل و چهارمین سال پیروزی را باشکوه تمام جشن خواهد گرفت.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه دشمن در جهت القاء ناامیدی و به حاشیه‌راندن کشور با فضاسازی تبلیغاتی و بر اساس تئوری «مارپیچ سکوت» سعی در تجزیه ایران اسلامی داشت، افزود: مدیریت این جنگ هیبریدی و شناختی بر عهده امریکا، اسرائیل و معاندین بود.
وی افزود: قومیت‌ها هویت ایران هستند و به هیچ وجه تفکیک‌پذیر نیستند.
سردار کریمیان ایده حاکمیت در ایران را بر پایه دین مبین اسلام عنوان کرد و با بیان اینکه مهندسی کشور بر پایه ولایت است اظهار داشت: با وجود گلایه‌مندی از شرایط اقتصادی اما مردم دل در گرو نظام و آرمان‌های انقلاب دارند و در سخت‌ترین شرایط دشمن‌ستیز هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام با تقدیر از اقدامات بسیج در پتروشیمی و تاکید بر حفظ موفقیت‌ها و کسب عناوین برتر ملی ادامه داد: بسیجیانی که در صنعت پتروشیمی کار می‌کنند در خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند.

  • نویسنده : الهام مهدیان