پروژه دادگستری شهرستان بدره کلنگ زنی شد
پروژه دادگستری شهرستان بدره کلنگ زنی شد
با حضور مسئولین دادگستری استان و جمعی از مسئولین محلی شهرستان بدره مراسم کلنگ زنی پروژه ساختمان دادگستری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «محسن میرزایی» رئیس دادگستری شهرستان بدره در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از حضور مسئولین استان و شهرستان اظهار داشت: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه هستیم و در این راستا با توجه به کمبود فضای اداری برای رسیدگی به پرونده های قضایی با تلاش و پیگیری های جناب آقای دکتر علی محمدی رئیس کل محترم دادگستری استان مجوز احداث ساختمان دادگستری شهرستان بدره از سوی مسئولین محترم قوه قضاییه اخذ و پس از جذب اعتبار لازم بحمدالله امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه هستیم و امیدواریم با مساعدت مسئولین اجرایی شهرستان شاهد راه اندازی آن در موعد مقرر باشیم.
مهندس «محمدرضا باقری» مدیر فنی مهندسی دادگستری استان نیز در خصوص جزئیات این پروژه توضیح داد و گفت: این پروژه با ۱۳۴۰ مترمربع زیربنا و در زمینی به مساحت ۲ هزار و دویست متر مربع و در مدت ۱۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس باقری ابراز امیدواری کرد: با استعانت از خداوند سبحان و با همکاری مسئولین اجرایی شهرستان ساخت این پروژه در وقت مقرر خود به اتمام برسد تا مردم خوب و ولایتمدار شهرستان بتوانند در محلی مناسب به امورات قضایی خود بپردازند.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام