پروژه توسعه پایدار زیرساخت های گازرسانی روستاهای چوار کلنگ زنی شد
پروژه توسعه پایدار زیرساخت های گازرسانی روستاهای چوار کلنگ زنی شد
طی آئینی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، امام جمعه ، فرماندار چوار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان، پروژه توسعه پایدار زیرساخت های گازرسانی روستاهای چوار کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ «محمود کشاورز» مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این پروژه برای پایداری زیرساخت های گازرسانی روستاهای چوار کلنگ زنی می شود، گفت: این پروژه برای اتصال ایستگاه CGS شهر چوار به ایستگاه CGS چشمه سرخ برای پایداری شبکه گازرسانی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه گازرسانی بیش از ۲ هزارو ۷۰۰ متر شبکه توزیع اجرا می شود، افزود: برای اجرای این پروژه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز هزینه می شود و طی برنامه زمانبدی شده به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه این پروژه برای تامین فشار گاز پایدار روستاهای چوار و همچنین اجرای پدافند غیرعامل برای تامین گاز روستاهای این شهرستان در مواقع بحران اجرا می‌شود، اظهار داشت: تامین پایدار و مستمر گاز در مناطق مختلف استان از اهداف این شرکت بوده و در فصل سرد امسال تاکنون هیچگونه مشکلی در زمینه تامین گاز وجود نداشته است.

همچنین حجت الاسلام «شهاب الدین میهن پرست» امام جمعه چوار گفت: شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی به مناطق محروم و دور افتاده این شهرستان توجه ویژه ای داشته که قابل تقدیر و قدردانی است.

همچنین «ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با اشاره به اینکه شرکت شرکت گاز استان ایلام پیشرو در خدمت رسانی است، گفت: خدمات شرکت گاز استان در اقصی نقاط استان بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته چشمگیر است.

  • نویسنده : الهام مهدیان