پتروشیمی ایلام، نمایشگاه سوم ساخت داخل و استراتژی عقلانیت
پتروشیمی ایلام، نمایشگاه سوم ساخت داخل و استراتژی عقلانیت
با پشت سر گذاشتن مسیر پر و پیچ و خم در سالهایی مملو از پستی ها و بلندیها، پتروشیمی ایلام طی یکسال گذشته و بویژه ماه‌های اخير به مرحله ای از تثبیت رسیده، که نوید بخش فردای لبریز از آفرینش و امید است.

علیرضا معراجی: پتروشیمی ایلام با وجود نیروی انسانی‌ جوان، خلاق و اندیشمند و مدیرانی جهادی، شجاع و ریسک پذیر، پس از تثبیت در تولید، ایجاد نوآوری و خلاقیت، محصولات جدید، تعامل با دنیای پیرامونی صنعتی و غیر صنعتی، جوامع ملی و محلی و ذینفعان مسیری عاقلانه را انتخاب نموده است که حاصل وجود مسئولین و کارشناسانی پخته و با درایت است.
پتروشیمی ایلام در نمایشگاه سوم این مسئله را به اثبات رساند که مسیر را درست طی نموده و با تکیه بر نیروی بومی و تولیدات ساخت داخل، عِرق ملی دارد، صاحب سبک در مدیریت است، هم سری در میان سرها دارد و هم حرفی برای گفتن.
هر چند برنامه مدیریت بر این بود که تعداد بیشتری از کارشناسان در نمایشگاه سوم که میدانی برای تجربه ی نوآورانه بود، حضور یابند، اما به دلایل محدویت ایجاد شده، میسر نبود.
لیکن با حضور تعدادی از همکاران، حضوری فعال در پنل ها، همایش ها و انعقاد ۵ تفاهم نامه، کارنامه ای قابل قبول و نمایشی مقتدرانه داشت.
_ نشست تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی
_ نشست تخصصی کاتالیست ها، مواد شیمیایی…
_ نشست تخصصی بانک ها، مذاکرات مالی و سرمایه گذاری
_ نشست تخصصی بازار بهینه و سازمان انرژی…
_ نشست تخصصی تحول دیجیتال، هوش مصنوعی‌… و چندین نشست دیگر.
و با انعقاد ۵ تفاهم نامه با شرکت‌های بندر امام، شرکت مپنا، اکسیرنوین فرآیندصنعت، پترو توسعه پارسا، اطلس افروز شرق، ماموریت خود را در سومین نمایشگاه به پایان رساند.
که البته این حضور در نمایشگاه ایران پلاست در بهمن ماه هم غرور انگیز بود، طوری که در روز نخست، نمایشگاه تحت تاثیر رونمایی از محصول استراتژیک DMDSCHVAR65 با حضور وزیر محترم نفت بود.
که حاصل تلاش و زحمات همکاران و اعتماد مدیریت محترم می باشد.امیداست رویه ی تفکر سازمانی، تعصب مالکانه و احترام متقابل در خانواده بزرگ پتروشیمی نهادینه شود.
به امید تحقق موفقیت و سرافرازی هرچه بیشتر در فرداهای پیشرو.