پالایش گاز ایلام ۴- قشقایی شیراز ۰/ گلباران میزبان در یک بازی تشریفاتی
پالایش گاز ایلام ۴- قشقایی شیراز ۰/ گلباران میزبان در یک بازی تشریفاتی
در بازی های هفته دهم و پایانی گروه دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم پالایش گاز ایلام با 4 گل از سد قشقایی شیراز گذشت.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، در سری بازی های هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور امروز ۴ بازی برگزار شد تا دور مقدماتی گروه دوم لیگ، با صعود  تیم های شهرداری سیرجان و وچان کردستان به پایان برسد.

در این بازیها شهرداری سیرجان و وچان کردستان که پیش از این صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کرده بودند، امروز هم مقابل رقیبان خود به برتری رسیدند؛ تیم سیرجان با دو گل سارگل بوشهر را شکست داد و وچان کردستان هم مقابل ملوان بندرانزلی با سه گل به پیروزی رسید.

تیم پالایش گاز ایلام امروز در یک بازی پر گل و تشریفاتی مقابل میزبان خود قشقایی شیراز صف آرایی کرد تا با ۴ گل روناک جعفرزاده، عاطفه ایمانی، سیده فاطمه یوسفی و کوثر عنبری، این تیم از پیش سقوط کرده را به دسته یک رقابتهای فوتبال بانوان کشور بدرقه کند.

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام در این دور از رقابتهای لیگ برتر با ۱۰ بازی، ۵ برد، ۲ باخت، ۳ مساوی و کسب ۱۸ امتیاز پس از تیم های شهرداری سیرجان ۲۸ امتیازی و وچان کردستان ۲۲ امتیازی در رده سوم گروه دوم قرار گرفت تا از صعود به دور بعدی این رقابتها باز ماند.

 

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : پایگاه خبری جزمان