پالایشگاه گاز ایلام  در خصوص مسائل و مشکلات جامعه ، موضعی مسئولانه دارد
پالایشگاه گاز ایلام  در خصوص مسائل و مشکلات جامعه ، موضعی مسئولانه دارد
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام از توزیع 400 بسته شامل ماسک و مواد ضد عفونی در بین اقشار نیازمند در شهر ایلام خبر داد و گفت:در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به اقشار مردم آسیب دیده در اثر شیوع بیماری کرونا بیش از 400 بسته شامل مواد ضدعفونی وماسک ۵ عددی در شهر ایلام توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “منوچهر کرمیان” با اشاره به اینکه این واحد صنعتی در خصوص مسائل و مشکلات جامعه ، موضعی فعالانه و مسئولانه دارد، افزود: این واحد صنعتی همزمان با انجام ماموریت های سازمانی، تلاش می کند در راستای مسئولیت های اجتماعی به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر منشاء اثرگذاری مثبت در استان، باعث عمران و آبادی درشهر ایلام و روستاهای اطراف می شود.
وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا تاکنون پالایشگاه گاز ایلام چندین بار به روستاهای اطراف ، شهر چوار و دانشگاه علوم پزشکی کمک های قابل توجهی نموده است، اظهار داشت:ارتقاء رضایتمندی جامعه به عنوان مهمترین هدف در حیطه مسئولیتهای اجتماعی شرکت، جزء برنامه های اصلی این واحد صنعتی می باشد .
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه مسئولیت های اجتماعی می تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سود آوری شرکت تاثیر گذار باشد،تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی از وجوه مهم اخلاق کسب و کار است که به نقش مثبت شرکت ها در حوزه اجتماعی اطراف خود می پردازد.
کرمیان خاطر نشان کرد: پالایشگاه گاز ایلام در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی برنامه های مدونی در دستور کار قرار داده که در صورت تامین اعتبار، در جامعه محلی هزینه خواهد نمود.

  • نویسنده : ایرج ملکی
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام