پالایشگاه گاز ایلام در حوزه های فرهنگی و ورزشی قدمهای مثبتی برداشته است
پالایشگاه گاز ایلام در حوزه های فرهنگی و ورزشی قدمهای مثبتی برداشته است
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی در راستای مسئولیت اجتماعی در حوزه های فرهنگی و ورزشی از جمله جذب ورزشکاران قهرمانی و حمایت 100 درصدی از تیم فوتبال بانوان، قدمهای بزرگ و مثبتی برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، دکتر “روح اله نوریان” در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: پالایشگاه گاز ایلام از سال  ۸۷ تاکنون با تشکیل و حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش گاز ایلام توانسته است  علی رغم همه سختی ها، تیم فوتبال بانوان ایلام را در سطح لیگ برتر فوتبال کشور نگهدارد.
وی اظهار داشت: تمام بازیکنان این تیم بومی استان هستند و ۶۰ درصد اعضای این تیم را رده سنی زیر۱۷ سال تشکیل می دهند.
وی با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام در جهت مسئولیت های اجتماعی خود از ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف حمایت کرده است،تصریح کرد: این شرکت، برای پرورش استعدادهای ورزشی فوتبال بانوان در استان تلاش‌های قابل توجهی انجام داده که به نحوی تاکنون در لیگ برتر باقی مانده است
نوریان با اشاره به اینکه وجود این تیم در استان می تواند منشا شور و نشاط اجتماعی در بین بانوان استان باشد، خاطرنشان کرد: می بایست اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت فوتبال از تیم پشتیبانی کنند تا بتواند به عنوان نماینده استان در لیگ برتر بدرخشند.
همچنین در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: این اداره کل زمین چمن،سالن های بدنسازی و سایر نیازمندیهای حوزه ورزشی در اختیار تیم فوتبال بانوان قرار می دهند.
“مظفر علی شائی” افزود: تیم فوتبال بانوان نماینده استان در لیگ برتر است و بایستی همه مسئولان تمامی شرایط حضور آنان را در لیگ برتر فراهم کنند
وی با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام به تنهایی نمی تواند همه نیازهای ورزشی تیم فوتبال بانوان را برآورده کند، اظهار داشت: انتظار میرود که امسال نیز همچون سال های گذشته پشتیبان توانمندی های این تیم باشد.