پاسخگویی به ۱۰ هزار تماس تلفنی در واحد امداد شرکت گاز استان ایلام
پاسخگویی به ۱۰ هزار تماس تلفنی در واحد امداد شرکت گاز استان ایلام
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در 4 ماهه اول سال جاری 10 هزار تماس با واحدهای امداد شرکت گاز استان ایلام برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس اللهی” اظهار داشت:  در ۴ ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۱۰ هزار تماس تلفنی با واحدهای امداد شرکت گاز در مرکز استان و شهرستانها برقرار و پاسخگویی و خدمات رسانی مناسب به مشترکین صورت گرفته است.

 وی افزود: خدمات رسانی و جلب رضایت حداکثری شهروندان و مشترکین، سرلوحه اهداف متعالی همکاران در شرکت گاز استان ایلام می باشد.

شمس اللهی تصریح کرد : در سال ۹۸ نیز بالغ بر ۴۰ هزار تماس با واحدهای امداد شرکت برقرار گردیده بود که در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت پاسخگویی به مشترکین گرامی داده شده است.

وی شرکت گاز استان ایلام را از برترین دستگاههای خدمات رسان استان در جلب رضایت مشترکین و ارباب رجوع برشمرد و کسب رتبه نخست رضایتمندی مردم، رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی در سال گذشته از افتخارات شرکت گاز عنوان نمود.

  • نویسنده : الهام مهدیان