به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس اللهی” اظهار داشت: در ۴ ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۱۰ هزار تماس تلفنی با واحدهای امداد شرکت گاز در مرکز استان و شهرستانها برقرار و پاسخگویی و خدمات رسانی مناسب به مشترکین صورت گرفته است.
وی افزود: خدمات رسانی و جلب رضایت حداکثری شهروندان و مشترکین، سرلوحه اهداف متعالی همکاران در شرکت گاز استان ایلام می باشد.
شمس اللهی تصریح کرد : در سال ۹۸ نیز بالغ بر ۴۰ هزار تماس با واحدهای امداد شرکت برقرار گردیده بود که در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت پاسخگویی به مشترکین گرامی داده شده است.
وی شرکت گاز استان ایلام را از برترین دستگاههای خدمات رسان استان در جلب رضایت مشترکین و ارباب رجوع برشمرد و کسب رتبه نخست رضایتمندی مردم، رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی در سال گذشته از افتخارات شرکت گاز عنوان نمود.
- نویسنده : الهام مهدیان