واگذاری ۱۷۰۰۰ اشتراک رایگان گاز به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان
واگذاری ۱۷۰۰۰ اشتراک رایگان گاز به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در راستای انجام تکالیف قانونی و مسئولیت های اجتماعی ، تاکنون17000 اشتراک رایگان گاز به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس اللهی” اظهار داشت: شرکت گاز استان ایلام بر اساس تکالیف قانونی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، در ۴ ماهه اول سال جاری ۶۰۰ اشتراک رایگان به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی،کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران) واگذار نموده است.
وی تعداد اشتراک رایگان واگذار شده در سال ۹۸ را بالغ بر ۲۷۰۰ اشتراک اعلام کرد و افزود: در مجموع از ابتدای فعالیت شرکت گاز استان تاکنون ۱۷۰۰۰ اشتراک به خانوارهای تحت پوشش بصورت رایگان واگذار گردیده است.

شرکت گاز استان ایلام یکی از شرکتهای فرعی شرکت ملی گاز می باشد که فعالیت آن به صورت مستقل از اول تیر ۱۳۸۳ عملاً آغاز گردیده و در حال حاضر نواحی ایلام، چوار، ایوان، زرنه، سرابله، آسمان­آباد، سیروان، دره شهر، آبدانان، بدره، ملکشاهی، صالح آباد، مهران و دهلران و جمعاً تعداد ۲۱ شهر از ۲۵ شهر و تعداد ۱۸۶ روستای استان از نعمت گاز برخوردار بوده و پروژه‌های ‌گازرسانی، در تعدادی از شهرها و روستاهای استان، ‌در حال اجرا می باشد.

  • نویسنده : الهام مهدیان