واگذاری۴۵۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در استان ایلام تا کنون 
واگذاری۴۵۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در استان ایلام تا کنون 
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آماده سازی ۴۵۰ قطعه زمین تا کنون برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «فرشاد دوستی» با اشاره به طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده، گفت: این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به جد دنبال می شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است، گفت: خانواده های دارای چهار فرزند زیر بیست سال نیز می توانند در این خصوص ثبت نام و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از ثبت‌نام نزدیک به ۲ هزار خانواده در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان ایلام خبر داد و گفت: کنون ۴۵۰ قطعه زمین در شهرهای مهران و دهلران برای عقد قرارداد واگذاری آماده شده و این تعداد روزانه در حال افزایش می باشد. که انشاالله به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

دوستی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود زمین در بیشتر شهرستانهای استان بنا بر درخواست متقاضیان زمین در شهرهای مهران و دهلران به خانواده های واجد شرایط( حتی اگر ساکن سایر شهرهای استان باشند بنا به درخواست خود آنها) واگذار می شود و برای واجدین شرایطی که مایل به دریافت مسکن ملی در شهر خود می باشند نیز شرایط فراهم بوده و تا کنون ۴۸ خانواده نیز تقاضای مسکن ملی داشته اند که پروژه نهضت ملی مسکن برای این عزیزان نیز در شهر مورد تقاضا( اکثراً شهر ایلام) در نظر گرفته شده است.

  • نویسنده : الهام مهدیان