واقعه ۱۳ آبان انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد
واقعه ۱۳ آبان انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد
استاندار ایلام با صدور پیامی به مناسبت سیزدهم آبان ماه گفت: ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در متن پیام محمد نوذری به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و روز دانش آموز آمده است: آبان ماه یادآور رخدادهای سرنوشت‌ساز در حافظه تاریخی ملت ایران و سرفصل نوینی در استکبارستیزی است و سیزدهم آن  یادآور تسخیر لانه جاسوسی، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز به‌عنوان حماسه‌های فراموش ناشدنی ملتی بزرگ است که بر تارک این مرز و بوم می درخشد.

آری ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان و روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است.

و اینک در آستانه فصلی دیگر از آبان آنچه که ما را از نقشه های شوم دشمنان، حفظ و صیانت می نماید وحدت، همدلی، و توکل به الطاف الهی است که به حمدالله  شاهد تداوم و استمرار این حرکت عزت آفرین در بین آحاد مردم ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان ایلام هستیم.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش آموز و روزملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش‌آموزان عزیز و مردم شریف استان ایلام تبریک عرض می کنم.