هیچ عملی علیه جمهوری اسلامی بدون پاسخ نمی‌ماند
هیچ عملی علیه جمهوری اسلامی بدون پاسخ نمی‌ماند
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکای جنایتکار رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک سرپل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در منطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاستهای او باشد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در اجتماع بزرگ راهپیمایی روز قدس در تهران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از ۷۵ سال پیش در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و پس از آن آمریکای جنایتکار این رژیم را به‌عنوان یک سرپل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در متطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاستهای آمریکای جنایتکار باشد.

سلامی افزود: از آن تاریخ ننگین به این طرف، رژیم صهیونیستی به‌عنوان یک موجودیت تصنعی ذیل سیاست‌های شیطانی غرب قرار گرفت و جنایتهای بی‌شمار آنها امنیت و آسایش را از ملت فلسطین و بخش دیگری از سرزمینهای اسلامی و عربی گرفته است.

وی ادامه داد: تا پیش از انقلاب اسلامی نبردهایی از سوی آمریکا و انگلیس و فرانسه با میدانداری رژیم صهیونیستی برای بی‌سرزمین کردن و آواره کردن ملت ریشه‌دار فلسطین انجام گرفت و همچنین جنایتهای دیر یاسین و کفر قاسم و قانا و تهاجم ۳۳روزه در لبنان و ۵۱ و ۲۲ روزه و همه اینها نمادهای کاملاً واضحی است از اینکه این سم مهلک که توسط آمریکا بر پیکر جهان اسلام تزریق شده است در حال کشتار مسلمانان است.

فرمانده سپاه گفت: آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر نظر بسیار نزدیک است، هزینه‌های سنگین اقتصادی و سیاسی و امنیت فراوانی را متحمل شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه جنایتهای رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا، ایالات متحده را در مرکز نفرت جهانی و جهان اسلام قرار داده است، خاطرنشان کرد: شخصیت سیاسی آمریکا تحت تأثیر حمایت مالی و لجستیکی از رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی  در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و حمایت روانی از رژیم صهیونیستی و تلاش برای غلبه دادن اراده سیاسی خود از طریق سلطه دادن این رژیم بر جهان اسلام قرار گرفته است.

وی گفت: شخصیت اخلاقی و سیاسی آمریکا در منطقه و جهان در حال زوال است و آمریکا مجبور شده است تمرکز خود را از اقتصاد بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زوال او از این منظر شتاب گرفته است اما آمریکا همچنان حاضر نیست این رژیم را رها کند.

فرمانده‌کل سپاه تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است و در اتاق مراقبتهای ویژه سیاسی و امنیتی و روانی آمریکا در حال نفس کشیدن است و هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی رژیم صهیونیستی برداشته شود او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است و دور نیست.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: پیش از این رژیم صهیونیستی در جنگهایی با ارتش‌های بزرگ کشورهای عربی با تکیه بر غرب توانسته بود بخشهای مهمی از سرزمینهای فلسطین را که هنوز هم در اختیار اوست تصرف کند، اما امروز در باریکه‌ای بین مرگ و زندگی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: همه تلاش رژیم صهیونیستی این است که میدان جنگ را از فضای زندگی اجتماعی و سیاسی از هم منفک کند اما چنین چیزی ممکن نیست. صهیونیستها می‌خواهند در یک باریکه که گاهی عرض آن کمتر از ۱۴ کیلومتر است، میان بغض و کینه فشرده  مسلمانان، حیات سیاسی امن داشته باشند.

فرمانده‌کل سپاه افزود: صهیونیستها و حامیان آمریکایی‌ آنها فکر می‌کنند هرچه از مسلمانان بکشند و آنها را محاصره و آواره کنند بهتر می‌توانند به حیات خود ادامه دهند اما قضیه واقعاً عکس این رؤیای آنهاست.

سرلشکر سلامی گفت: جغرافیای غزه به‌روی نقشه کوچک است اما جغرافیای سیاسی آن بسیار بزرگ است و سطح وسیعی از حمایت معنوی از مردم فلسطین در جهان ایجاد شده که مقاومت افسانه‌ای را در تاریخ نشان داده است.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بین حیات و ممات دست و پا می‌زند و می‌داند که اگر به جنگ غزه ادامه دهد و حتی اگر عقب‌نشینی هم بکند، باز هم شکست خواهد خورد.

فرمانده  سپاه گفت: پیامهایی که از داخل غزه به ما منتقل می‌شود این است که؛ “ما هیچ مشکلی برای ادامه این استقامت نداریم.”، فلسطینی‌ها به ما می‌گویند؛ “شما محکم باشید، ما رژیم را در غزه مدفون خواهیم کرد”.

سردار سلامی اضافه کرد: سنت الهی این است که فلسطین می‌ایستد و توطئه شوم مستکبران به خودشان باز خواهد گشت و سرانجام سرزمین و دیار و اموال مردم فلسطین به آنها باز خواهد گشت و راهی برای نجات صهیونیستها وجود ندارد. صهیونیستها نمی‌توانند میان جنگ و زندگی یکی را انتخاب کنند، راهشان تسلیم شدن است.

وی گفت: امروز همه سرزمینهای اشغالی که تحت سیطره صهیونیستهاست در تقاطع آتش مسلمانان قرار دارد و فلسطینی‌ها هم هرگز برای مبارزه با ظالم بر هیچ‌کس تکیه نکردند.

فرمانده سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از شر توطئه‌های خود فرار کند، افزود: این رژیم باید این واقعیت را درک کند که با گسترش ناامنی‌ها نمی‌تواند امنیت را برای خود به‌ارمغان بیاورد. این رژیم در معرض و در دسترس است و خودش هم این را می‌داند.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله صهیونیستها به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انجامید، تأکید کرد: ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌ها و اثبات پیروزی حقیقت ایمان است.

وی ادامه داد: همان‌طور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، دلاورمردان ما رژیم صهیونیستی را تنبیه خواهند کرد. تا وقتی پیکرهای ما درون این تابوتها روی دستان مردم تشییع شود، هیچ قدرت به‌ظاهر بزرگی نخواهد توانست بر پیکر این امت ضربه بزند.

انتهای پیام/+

  • نویسنده : ایرج ملکی
  • منبع خبر : تسنیم